Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Ca un adevarat Bebe strumf

Bebe strumf a mai crescut si cum am reusit sa mai fac niste poze cu mobilul, caci cu monstruozitatea de camera foto nu ma descurc, mi-am zis sa mai postez ceva. Si cum e si primavara si se inmultesc plimbarile, iata-ma mumos pregatit de plecare sau dormind in patut. Gata cu cosul din patut, am crescut, nu mai incap in cos.

Cucu Bau!!



Va place creasta mea?

Mi-e CAAAALD!

Dorm ca un Pasa. Nu va lasati pacaliti de suzeta, nu-o-su-port. A lasat-o mami acolo, poate m-o mai pacali sa nu plang cand nu-mi convine nimic.

2 comentarii:

  1. hai dom'le lasati vrajeala :)) ce noi suntem de la DNA sau ANI sa ne pacaliti asa pe fata

    lasa ca stim noi ca noaptea bate discotecile si in fiecare weekend e pe partie la sinaia

    nu va credem ca inca stati in scutece :))))

    RăspundețiȘtergere