Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers

Checing ap

Adica recuperez :P. Dupa vreo 5 zile petrecute la un fel de bunici, de fapt sora strabunicii lui Tudor dupa Paul - telenovelistic - ne revenim, adica ne readaptam la o viata in doi : eu si Tudor ca Paul la serviciu estem.
Citeam pe aici pe blogul lui Gri Dorian si mi s-a facut dor de muuulte. Te gandesti atunci cand ti se duc zilele la serviciu cat de multe pierzi iar acum cu bebele, de cat de multe ma indepartez din cauza lipsei de timp. E minunat sa ai bebele dar e si greu. E o viata de care o sa-mi fie dor dupa ce bebe o sa creasca. Dar acum ma plang de lipsa somnului, de lipsa timpului si pentru un banal dus ca mai tarziu, dupa inceperea serviciului, sa ma plang de lipsa timpului petrecut cu Tudor mare. Cred ca ce scriu pare asa incoerent, fara prea multa punctuatie, dar si eu am multe de zis si parca le zic dintr-un foc, acum cand pot.
La rudele astea ale noastre, la Maneciu, a fost bine din punct de vedere termic, frig adica, iar Tudor a fost cel mai fericit, in brate tot timpul la toata lumea. Aaacuum, urla tot timpul, cerand sa fie luat in brate. Ei bine, acum inchipuiti-va cum ar fi sa fac dus, sa mestec in mancare, sa calc, sa duc gunoiul, sa sterg praful, etc cu el in brate. Paai, cam fac unele din trebusoarele astea cu el in brate, altfel isi scuipa plamanii de urlat. Il las sa si-i scuipe dar parca nu as vrea sa ramana fara voce. Asa ca acum urmeaza si desvatul de tot binele ala de la bunici.
Azi am facut o pizza buuuunaa. Trebuia sa-i fi facut o poza, arata si biine. Mirosea in bucatarie ca la restaurant si gustul pe masura.
Poze.... am tot facut, dar de scos e mai greu, mi-e greu sa umblu cu uriesenia de aparat, de fapt cu nush ce program de modificat formatu' bla bla... asa ca mai incolo...
Alte chestii o sa le scriu in posturile urmatoare... Hai sa fac si eu o lista a la dorian :

1. 10 lucruri care-mi plac (miercuri)
2. 10 lucruri inutile care-ti fac viata mai frumoasa (joi)
3. altceva decat bebe strumf (vineri)
4. oare unde voi iesi sambata
5. dar duminica?

Un comentariu: